.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت فروش كراوات و پاپيون در گیلان
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم.

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم. 
  
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،يدالله حسيني امروز در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران طرح ارتقاي امنيت اجتماعي را از اولويت‌هاي مهم كاري نيروي انتظامي در سال 86 عنوان كرد و افزود: اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي انتها ندارد و جزو مأموريت‌هاي ذاتي نيروي انتظامي است. پليس اطلاعات به همراه ساير رده‌هاي انتظامي از اوايل فروردين امسال تشديد مبارزه با فسق و فجور را در دستور كار خود داشته و با ابلاغ اين طرح در ارديبهشت 86، اين فعاليت شدت يافت.
وي ايجاد امنيت براي آحاد جامعه و دفاع از حريم خصوصي مردم را از برنامه‌هاي طرح مذكور عنوان كرد و اظهار داشت: مبارزه با مظاهر علني فساد در جامعه، برخورد با اشاعه دهندگان فساد، مقابله با باندهاي تهيه و توزيع مشروبات الكلي، برخورد با تهيه و توزيع كنندگان اقلام ضد فرهنگي و برخورد با شبكه ها و عاملان متجاوزين به حريم خصوصي افراد از جمله موارد اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي است.
حسيني در خصوص استفاده از ماهواره تأكيد كرد: خريد و فروش و استفاده از ماهواره برحسب قانون جرم است و با دارندگان آن برخورد مي‌شود.

وي با اشاره به عملكرد پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان در سال 86 اظهار داشت: از ابتداي امسال تاكنون در مسئله بدحجابي به 5 هزار و 637 نفر تذكر ارشادي داده شد و 584 نفر نيز دستگير و 456 نفر با اخذ تعهد آزاد و 128 نفر به مراجع قضايي معرفي شدند.
وي ادامه داد: در اين مدت 221 نفر از تهيه و توزيع كنندگان محصولات ضد فرهنگي دستگير شدند و 27 هزار و 302 عدد اقلام ضد فرهنگي(سي دي، فيلم، عكس) كشف شد.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان در ادامه از كشف سلاح جنگي در طي مدت مذكور در استان خبر داد و افزود: امسال تاكنون 28 قبضه سلاح شامل 10 سلاح جنگي و 18 سلاح شكاري كشف و پارسال نيز 979 قبضه سلاح شامل 59 قبضه جنگي و 920 سلاح شكاري در گيلان كشف شد.
حسيني در رابطه با شركت هرمي خاطر نشان كرد: امسال دو مورد از اين شركت‌ها متلاشي و 28 نفر دستگير شدند.
وي در پايان گفت: خانواده‌ها، محيط‌هاي دانشگاهي و مؤسسات آموزشي مي‌توانند در خصوص كنترل فرزندان و ارتقاي فرهنگ در جامعه بسيار تأثير گذار باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.